У Дніпропетровську молодій парі пощастило швидко розшукати втрачену на пошті посилку - замовлений у Британії одяг був на працівниці поштового відділення. Туди люди прийшли з'ясовувати, куди ж поділося їхнє замовлення.
Молода пара не повірила власним очам, коли довгоочікуваний чоловічий светр побачили на працівниці того поштового відділення, куди мала прийти посилка. Чоловік навіть устиг сфотографувати співробітницю у своєму светрі, йдеться у сюжеті ТСН.
Микола Ягорцев каже, що замовив светр іще 6 вересня. Пакунок мав надійти на пошту максимум упродовж двох тижнів. Але й за півтора місяця про нього не було жодної звістки. Коли побачив замовлення на працівниці пошти, попросив її показати річ.
"Мені відповіли: може, тобі ще труси показати? Сказали, що кофту купили на "секунді" на початку літа, хоча ця колекція - нова. На початку літа її ще не було, не те, що на секонді", - пояснив замовник посилки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Кіровоградщині поштарів примусили працювати на Партію регіонів
Чоловік переконаний - збігів бути не може. Адже замовляє одяг на спеціалізованому британському сайті.
"Це ексклюзив. Тільки на цьому сайті можна замовити. В магазинах такого не продають", - розповів Микола.
Він повернувся на пошту наступного дня для розмови з керівництвом. Лише тоді йому віддали светр, але вже без бірки. Оператора, яка вдягла светр, вчора на роботі не було, як і керівників відділення. Одна працівниця зізнається, що у п'ятницю звільнили і операторку, і керівницю відділення.
Прокоментувати інцидент керівництво обласного відділення Укрпошти не змогло. Директора, за словами секретарки, немає на місці. За контактними телефонами для клієнтів теж розмовляти не забажали.
Справою зі светром на пошті зацікавилася міліція, а замовникам посилки Укрпошта повернула 630 гривень, сплачені за светр, та вибачилася. Але Микола Ягорцев не задоволений. Каже, не відомо куди зникли ще три його посилки.
Коментарі
1