До розслідування авіакатастрофи в Івано-Франківській області долучаться Австрія, США і Словаччина.
США зацікавлені в цьому через загибель своїх громадян. Словаччина є розробником літака Aerospool WT10 Advantic UR-PAMA. В Австрії сконструювали його двигун, сказав начальник управління розслідувань Національного бюро з розслідування авіаційних подій Микола Балинець, передає "Суспільне".
Це перша аварія з початку випуску цього літака.
"Ми розглядаємо кілька версій. Зокрема, приділяємо увагу технічній відмові авіаційної техніки, помилці пілота під час експлуатації повітряного судна, впливу довкілля тощо", - повідомив Балинець.
Фахівці шукають бортові реєстратори.
"Треба буде встановити, чи працював мотор на момент зіткнення з перешкодою. Так ми дізнаємося, чи це була технічна відмова чи помилка пілота", - додав він.
За міжнародними стандартами розслідування не може тривати понад 12 місяців. За допомогою інших країн це можна зробити значно швидше.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Ситуація була непоправною" - Дмитро Комаров зробив заяву про авіакатастрофу на Прикарпатті
"Якщо до розслідування долучаються члени Міжнародної організації цивільної авіації, вони мають право впродовж 60 днів надати зауваження і пропозиції до остаточного звіту", - сказав Балинець.
Авіатроща сталася 28 серпня приблизно о 13:40. Літак упав на приватний будинок у селі Шепарівці Коломийського району на Івано-Франківщині. Причина аварії поки невідома.
Загинув льотчик, інструктор і співвласник аеродрому малої авіації в Коломиї Ігор Табанюк і троє іноземців, які приїхали до нього гостювати й перебували в літаку.
2013 року в авіакатастрофі загинув молодший син Ігоря Табанюка – полетів замість батька на перевірку літака. В інтерв'ю Ігор Табанюк тоді говорив: "Син забрав мою смерть".
Коментарі