Українського капітана швейцарського круїзного лайнера, який в травні у Будапешті втаранив і потопив прогулянковий човен, угорські прокурори звинуватили у незаконних діях, наслідком яких стали масові жертви.
Також українця звинувачують у тому, що 35 разів не надав допомоги в катастрофі, повідомляє Reuters.
Через цю аварію загинуло 27 людей із 35, які були на борту. 25 загиблих з Південної Кореї. Угорці - капітан потонулого човна та член екіпажу - також загинули. Одного корейця досі не знайшли. Це найбільш масштабна катастрофа на Дунаї за понад півстоліття.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Трагедія в Будапешті: тіла могло віднести в Україну
За словами прокурорів, менше судно, "Русалка", обігнало круїзний корабель і мало право руху, коли намагалося пропливти під мостом. Капітан лайнера прискорився попри те, що невеликий човен був чітко в полі зору, його також було видно на радарі.
"Капітан не приділив належної уваги. Він не зосередився на керуванні судном протягом декількох хвилин. Капітан не дотримувався безпечної відстані і не посилав радіо- та звукові сигнали, необхідні під час обгону.", - заявили прокурори.
Після зіткнення "Русалка" повністю занурилася під воду приблизно за 30 секунд і затонула за кілька метрів від опори моста Маргіт навпроти будівлі парламенту Угорщини.
За заявою поліції капітан судна 64-річний Юрій К. з Одеси. Його адвокати раніше заявляли, що він спустошений, але нічого поганого не зробив. Раніше прокурори попереджали, якщо провину чоловіка доведуть, то йому загрожує від 2 до 11 років в'язниці.
Катер "Русалка", який затонув 29 травня в Будапешті, був побудований 70 років тому у Херсоні. Це моторне пасажирське судно проекту 544 ("Москвич"), збудоване 1949-го Херсонською суднобудівною компанією, повідомляє hvg.hu.1992-го катер став власністю угорської компанії SZOT Cruises, а 2003-го був переданий компанії Panorama Deck Kft.
Коментарі