Керівник виборчої кампанії Блоку "Наша Україна" Роман Зварич, 54 роки, вважає, що рекламні ролики Партії Регіонів подають "неправдиву інформацію" та залякують виборців.
- Людей лякають неминучим стрибком цін після 26 березня - і на продукти харчування, і на газ, і на комунальні послуги тощо, - сказав Зварич.
Такі "обіцянки" він вважає необґрунтованими:
- По-перше, немає абсолютно ніяких підстав робити такі безвідповідальні заяви напередодні важких парламентських виборів. Втім, це спосіб відомий в українській політиці – шляхом залякування отримувати дешеві і короткотривалі дивіденди. По-друге, хотів би нагадати основним іміджмейкерам "Партії регіонів", що закон про вибори народних депутатів не лише встановлює чіткі параметри, в межах яких може відбуватися агітаційна робота, а й не менш чітко забороняє поширювати будь-яку недостовірну, неправдиву інформацію. А я вважаю інформацію, яка подається в рекламних роликах "регіоналів", недостовірною та нічим не обґрунтованою, - сказав керівник виборчої кампанії "Нашої України".
Наразі Зварич має намір подати до суду за таку рекламу і вимагатиме прийняття відповідного правового рішення.
UNIAN
Коментарі