На виборах президента України найбільше спрацював фактор "Слуги народу".
Про це в інтерв'ю журналу "Країна" говорить соціальний психолог Вадим Васютинський.
"Десь 10 відсотків електорату прямо ототожнили Зеленського з Голобородьком. Більшість же вважала: оскільки Володимир знімається в такому серіалі, пише до нього сценарій, гарно зіграв роль, то він розуміє запити громадян. Велика частина суспільства у ролі президента дійсно хоче бачити чарівника з народу, який пішов у владу і навів там порядок. Після трьох десятиріч несправедливої, на думку громадян, політики, ці наївні мрії були сильними. Люди втомились психологічно. Вони не бачать яскравих, переконливих позитивних змін. На цьому тлі феномен Зеленського майже закономірний", - вважає експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У ЄС назвали головні завдання Зеленського
На його думку, перевага Зеленського у тому, що він дуже неконкретний, розпливчатий.
"Дає змогу людям проекувати на нього те, що вони хочуть побачити. На західній Україні його сприймали як захисника держави, а на сході - як того, хто зблизиться з Росією. Знедолені бачили політика, який посадить багатіїв і роздасть усе бідним. Порівняно з цим знайомий імідж Порошенка був програшний", - додає психолог.
Повне інтерв'ю з Вадимом Васютинським читайте у журналі "Країна" від 16 травня.
Коментарі
2