Компанія Kyivstar зараз працює над усуненням масштабного збою, що стався у мережі вранці 12 грудня.
Тим часом українцям нагадали, що навіть у таких випадках можна залишатися на зв'язку. Про це йдеться у повідомленні порталу Дія.
Щоб усі документи були завантажені у смартфоні, потрібно відкрити застосунок Дія, поки ви підʼєднані до домашнього WiFі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що робити, якщо у вас вкрали смартфон: поради спеціалістів
Далі можна скористатися національним роумінгом, що дозволяє перемикатися між операторами Київстар, Vodafone та lifecell без зміни сім-карт та тарифів.
Для цього потрібно вимкнути автовибір мережі. На Android: Налаштування - Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор. На iOS: Параметри — Стільникові дані - Вибір мережі.
"Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL. Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перевірте, чи можна зателефонувати або відправити SMS", - йдеться у повідомленні.
Вранці 12 грудня користувачі повідомили про масштабний збій в роботі національного телеком-оператора Kyivstar. Офіційний сайт також не працював. Абоненти повідомляють про відсутність мережі та інтернету.
Складнощі зі зв'язком спостерігаються по всій країні. Також клієнти не можуть зайти в застосунок. Гаряча лінія підтримки оператора перевантажена.
Коментарі