вівторок, 03 березня 2009 19:29

Запах тухлих яєць збуджує чоловіків - учені

Італійські учені зробили відкриття: сірководень - газ із запахом тухлих яєць - відіграє ключову роль у виникненні ерекції.

Для свого експерименту дослідники запросили вісім транссексуалів - чоловіків, які пройшли операцію зі зміни статі в одній з італійських лікарень.

Сірководень утворюється при біологічному розщеплюванні речовин, які містять сірку. Як виявилося, деяка кількість цього газу виділяється перед статевим актом у найважливіших нейроцитах, які відповідають за еректильну функцію, пояснили експерти.

Учені мають намір використовувати цей хімічний механізм для створення альтернативи віагрі, дія якої базується на аналогічному ефекті від окису азоту. Хоча обидві речовини виконують функцію так званого клітинного медіатора, близько третини чоловіків з еректильною дисфункцією несприйнятливі до окису азоту. Їм і має допомогти відкриття італійських вчених.

"У майбутньому повинна з"явитися можливість створення ліків, які будуть або містити сульфід водню, які дозволять контролювати його вироблення", - зазначив професор Джузеппе Кріно з Університету Неаполя.

Раніше фінські вчені провели дослідження і з"ясували, що чоловіки у віці, які відмовляються від регулярного статевого життя, удвічі частіше страждають еректильною дисфункцією, ніж чоловіки, які займаються сексом, як мінімум, раз на тиждень.

За матеріалом InoPressa