На прикладі колекцій Світлани Тегін студентам творчих фахів слід пояснювати, що таке бездоганний смак, як може образ на подіумі виразити будь-яке почуття чи поняття - ніжність, прозорість, щем, імлу, беззахиснісність. Нова колекція Retro-future побудована на таких любих її серцю контрастах - романтично наївні 50-60-ті роки ХХ століття і авангардна геометрія першого десятиліття 21-го, прозора органза і хутро, діорівський силует з рукавами-колоколами і вузькі міні-спідниці, шифонові сукні-манто - повітряні як хмарки і трикотажні, чіткість формі яких надають смужки шкіри, що обрамляють низ, верх, рукави.
Олену Даць не можна зафіксувати в якомусь одному стані - то вона над міру грається з деталями, ускладнює силует, заплутує низ, верх, бік і перед, то раптом зробить таку чисту колекцію, мінімалістичну, ніжну і елегантну, як минула. Наступна осінь-зима за задумом львівської дизайнерки простою не буде - навіть офісні костюми вона зробила як трансформери, що вже казати про вільний стиль. До речі, якраз ділова частина колекції невловимо нагадує сувору елегантність 60-х років минулого століття, стиль "секретарка", втім Олена каже, що думала про 30-ті.
Ми не будемо запитувати, що являтиме собою колекція Олексія Залевського, якщо з подіуму прибрати музикантів "Київської камерати" з вибіленими обличчями і волоссям, собак, зняти з моделей намордники, ошийники і металеві шипи як на Статуї свободи? Йому дуже рідко вдається створити якийсь новий образ самостійно, зате він майстерно вміє деконструювати і розвінчувати чужі, особливо ті, які стали правилом, стереотипом. От і в колекції Dress code він поєднав трикотаж із "портретом" мопса і "цукровими кісточками", викличні лакові спідниці, куртки, вечірні сукні кольору старого золота і джинси, оформлені червоною шотландкою. А цілком ділову твідову спідницю і офісну сукню-олівець він прикрасив принтами собак, якщо й цього не досить - тюлевий підюпник може придати неймовірний об"єм цілком пристойній спідниці. Думку Залевського, що собака - не просто друг людини, він - кращий за людину, продемонстрували не тільки принти мопсів і гончих, але й той факт, що моделі ходили по подіуму в намордниках, а собаки - без.
За матеріалами fashionweek.com.ua
Фото Reuters.
Коментарі