четвер, 17 грудня 2009 09:46

Вчені "зламали" генетичний код раку

Британські вчені зробили сенсаційне медичне відкриття, "зламавши" генетичний код двох найнебезпечніших видів раку. Це відкриття через декілька років спричинить революцію в методах лікування цієї хвороби, повідомляє Daily Express.

Вчені виявили, які саме незначні зміни в клітинах можуть призвести до раку легенів і шкіри.

Вони створили спеціальну "карту", яка деталізує кожну найменшу зміну ДНК в клітинах тих, в кого розвилася ця хвороба.

Це означає, що за декілька років кожен хворий на рак зможе здати аналіз крові і отримати власну "карту" раку, яка допоможе лікарям призначити саме ті ліки, які найкраще підійдуть у даній ситуації.

Дослідження також показало, що під час раку відбувається більше 23 тисяч змін в ДНК хворої клітини. Здебільшого, ці зміни викликані впливом цигаркового диму.

Дослідники вважають, що кожна мутація трапляється після близько 15 сигарет. Хоча деякі мутації не роблять ніякої шкоди, вчені стверджують, що конструкція з 20 тисяч мутацій спричиняє рак легенів.

Рак легенів це найбільш смертельний вид раку. Це захворювання важко виявити на ранніх стадіях - коли лікарі знаходять пухлини, вони зазвичай вже встигають вирости до 80% того розміру, коли вони стають смертельними.

Генетичні "карти" також виявили мутації, які викликають меланому, або рак шкіри.

Переклад: Gazeta.ua