Як розповіли в прес-службі ДАІ, ДТП сталося близько 8 години ранку на 11 км автодороги Широке-Долинне-Біленьке. 65-річний водій трактора МТ-80 з причепом почав рух через залізничний переїзд на заборонений сигнал семафора, і потрапив під товарний потяг.
"Водій трактора почав рухатися тоді, коли до потягу залишалося близько 100 метрів. Як пізніше розповів машиніст потягу, ще здалека він помітив, що трактор стояв перед переїздом, чекаючи доки проїде потяг, і тільки за 100 метрів до того, як потяг наблизився до переїзду, він почав рух. У результаті трактор "протягнуло" поїздом близько 300 метрів. Тракторист загинув на місці", - розповіли в ДАІ.
Експерти, які працювали на місці аварії, підтвердили, що семафор був повністю справний, а значить малоймовірно, що водій не почув або не побачив його сигнал.
Після аварії рух транспорту на переїзді, де сталася трагічна подія, було перекрито майже на дві години.
Нагадаємо, о 9 ранку 12 жовтня у місті Марганець Дніпропетровської області сталося зіткнення пасажирського автобуса з потягом. За даними "Укрзалізниці", на переїзді на 116 кілометрі перегону Нікополь-Марганець водій автобуса "Богдан" виїхав на заборонений сигнал світлофора і зіткнувся з локомотивом. При цьому звукова та світлова сигналізації на переїзді були справні, а видимість у обидва боки становила понад 700 метрів.
В результаті аварії загинули 40 людей, 11 перебувають у тяжкому стані.
Пасажири, які вижили в ДТП, розповіли про дивну поведінку водія.
Він зупинився біля переїзду, вийшов на вулицю, постояв деякий час, а потім сів за кермо і, не дивлячись на червоне світло, почав виїжджати на дорогу.
На крики пасажирів, які розуміли, чим все це обернеться, водій не реагував. При цьому, за даними залізничників, автобус почав виїжджати на переїзд тоді, коли до маневрового локомотива було вже 15-20 метрів: не помітити небезпеку, що наближається, було неможливо.
13 жовтня оголошено в Україні днем жалоби.
Коментарі