Новітній інтернет-проект був днями запущений українською командою веб-розробників – "Автомобільний соціальний портал "AutoVisio". Оригінальність нового ресурсу полягає у поєднанні елементів соціальної мережі, блог-двигунця, інформаційного сайту та переконливого набору автомобільних онлайн-сервісів.
Як запевняють розробники, його місія - полегшити автовласнику пошук потрібної інформації і забезпечити його повним набором автомобільних онлайн-сервісів. Основний акцент зроблений на функціональну базу для створення автоспільноти. Навіть процес реєстрації на ресурсі нагадує реєстрацію в класичних соціальних мережах.
Портал є агрегацією актуальних онлайн-сервісів і набору механізмів соціальної мережі, створених на основі новітніх технологій Web 3.0 Ця технологія дозволяє пересічному користувачеві самостійно формувати наповнення сайту, модерувати опубліковані матеріали і оцінювати достовірність наведених даних. Подібний підхід забезпечує максимальну об"єктивність викладеної інформації у першому народному автомобільному інтернет-ЗМІ.
Ідея створення подібного проекту належить групі автомобілістів, які втомилися від щоденного перегляду сотень різноманітних сайтів і вирішили об"єднати всі можливі їхні функції під одним дахом - розрахунок вартості авто, планування маршруту і витрат пального тощо.
Вузька автомобільна спеціалізація, на думку розробників, забезпечить більш точне попадання до цільової аудиторії, за рахунок чого автори сподіваються потіснити визнаних лідерів соціального інтернет-сегменту Одноклассники.Ру та ВКонтакте.
"AutoVisio" передбачає в собі також і розважальні елементи - персональні фото- і відеогалереї, розділ "АвтоЛеді" і багато іншого.
Коментарі
7