??Студент Браунівського університету Брендон Йосімура заснував Інтернет-ресурс Loffles, де можна отримати подарунки за перегляд онлайн-реклами. Про це повідомляється на новинному порталі Філадельфії Philly.
Йосімура вирішив запустити ресурс з винагородами, щоб у користувачів, які стомилися від набридливої ??реклами, був стимул її дивитися. За даними порталу, у деяких користувачів є шанс виграти комп'ютери й телевізори, а як "стандартні" призи студент пропонує відвідувачам подарункові сертифікати різних рітейлерів.
Як повідомляє Philly, на сайті вже зареєстровано 2 тисячі людей. Для того, щоб отримати призи, їм необхідно набрати певну кількість балів. Для цього користувачі повинні подивитися рекламу, а потім відповісти на кілька запитань про зміст ролика. Таким чином в Loffles будуть впевнені, що глядачі уважно стежили за рекламою.
За словами Йосімури, ідея запустити подібний ресурс виникла під час ланчу з друзями. На реалізацію проекту студент витратив 1 рік.
Портал Loffles заробив у червні - за цей час ресурс зміг залучити 500 тисяч доларів від відомих брендів, таких як Amazon і Starbucks.
вівторок, 26 липня 2011
13:25
У США за перегляд онлайн-реклами почали роздавати подарунки
×
Коментарі
3