вівторок, 26 липня 2011 13:25

У США за перегляд онлайн-реклами почали роздавати подарунки

У США за перегляд онлайн-реклами почали роздавати подарунки

??Студент Браунівського університету Брендон Йосімура заснував Інтернет-ресурс Loffles, де можна отримати подарунки за перегляд онлайн-реклами. Про це повідомляється на новинному порталі Філадельфії Philly.

Йосімура вирішив запустити ресурс з винагородами, щоб у користувачів, які стомилися від набридливої ??реклами, був стимул її дивитися. За даними порталу, у деяких користувачів є шанс виграти комп'ютери й телевізори, а як "стандартні" призи студент пропонує відвідувачам подарункові сертифікати різних рітейлерів.

Як повідомляє Philly, на сайті вже зареєстровано 2 тисячі людей. Для того, щоб отримати призи, їм необхідно набрати певну кількість балів. Для цього користувачі повинні подивитися рекламу, а потім відповісти на кілька запитань про зміст ролика. Таким чином в Loffles будуть впевнені, що глядачі уважно стежили за рекламою.

За словами Йосімури, ідея запустити подібний ресурс виникла під час ланчу з друзями. На реалізацію проекту студент витратив 1 рік.

Портал Loffles заробив у червні - за цей час ресурс зміг залучити 500 тисяч доларів від відомих брендів, таких як Amazon і Starbucks.

Зараз ви читаєте новину «У США за перегляд онлайн-реклами почали роздавати подарунки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути