Ватикан випустив декларацію, яка забороняє використання імені Папи Римського Бенедикта XVI у рекламних цілях, передає Times Online.
Зображення Папи з піднятою для благословення рукою - одне з найвідоміших у світі. Проте все частіше його ім"я використовують у значно менш традиційному контексті - від реклами мила до зображення понтифіка на упаковках томатної пасти. Занепокоєний Ватикан вирішив взяти ситуацію навколо бренду "Папа" під свій контроль.
Відтепер кожен, хто хоче використати зображення або ім"я понтифіка, має отримати на це офіційний дозвіл Ватикану.
На сьогодні існує низка торгових марок, назва яких пов"язана з ім"ям папи - "Святий дух", "Понтифік", "Ватикан", "Папа". Проте жодна з них не зареєстрована Ватиканом.
У Франції популярні вина, що випускаються під ім"ям Папи. Була зроблена спроба випускати "Кренделі папи Бенедикта", проте заявка на створення такої торгової марки в Європі була відхилена. В США без будь-яких складнощів випустили томатну пасту під назвою "Папа".
Для контролю ситуації Ватикану необхідно було запровадити чітку програму інтелектуальної власності і створити орган з моніторингу, наділений юридичними повноваженнями. Тобто самому зареєструвати бренд "Папа".
Згідно з прийнятою декларацією, в останні роки спостерігається значне зростання любові та поваги до особистості глави Ватикану. Надходили заявки про бажання використати ім"я понтифіка в назвах університетів, шкіл, фундацій та інших груп.
Бенедикт XVI заявив, що лише він один має на це право. Це робиться з метою захистити ім"я і герб Папи від несанкціонованого вжитку для цілей, які не мають нічого спільного з католицькою церквою.
За словами одного з представників церкви, мова про можливу фінансову вигоду чи комерційні інтереси не йде.
Перeклад: Gazeta.ua.
Коментарі