Менеджер із маркетингу "Яндекс. Пробки в Україні" Дмитро Мельник прокоментував в ефірі телеканалу ТВі, чому інформація інтернет-ресурсу щодо заторів у Києві відрізнялася від фактичної ситуації на столичних дорогах.
"Інформацію про затори ми отримуємо від наших користувачів, які пересилають нам треки зі своїх мобільних телефонів", - зазначив Мельник.
За його словами, там міститься інформація про їхнє місцеперебування та швидкість руху.
"Все це потрапляє на аналізатор, а він будує картину заторів у місті й оновлює її кожні дві хвилини", – розповів менеджер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Пішки швидше". Київ з ранку стоїть у 10-бальних заторах
"Те, що сьогодні бачили в інтернеті: "Яндекс. Пробки" показувала червоний колір, а картинка з якоїсь камери спостереження, що стояла біля Бесарабського ринку, поряд із якою є два світлофори, які стримували потік. І камера показувала саме відрізок, де немає світлофорів й автомобілів", - зазначив Мельник.
Він уточнив, що це могло бути спричинено тим, що автомобільний потік вже проїхав, але повільно, тому затори було зафіксовано.
"Не минуло дві хвилини і не встигла вималюватися нова картинка, а машини стоять на світлофорі", – пояснив Мельник.
Коментарі
2