Генеральний директор UMC Павло Павловський повідомив, що з уведенням бренду МТС зникнуть тільки тарифні лінійки Sim-Sim і UMC, а з існуючих залишаться молодіжний бренд Jeans і лінійка тарифів економ-класу "Екотел".
- Наріжним каменем стратегії МТС буде сегментування. Кожному сегменту аудиторії ми будемо пропонувати те, що він хоче. Jeans буде відрізнятися широкою пропозицією молодіжного контенту. А "Екотел" ми будемо використовувати як інструмент тарифної війни в Україні – ця торговельна марка не буде асоціюватися з брендом МТС, – сказав Павловський.
За оцінками міжнародного агентства Interbrand, у 2006 році вартість бренду МТС оцінювалася в $4,8 млрд.
Логотипом бренду МТС з минулого року є біле яйце на червоному квадраті, передає Українська правда.
Коментарі
85