Укрзалізниця і міжнародна платіжна система Visa запускають спільні 3 пілотні проєкти.
Один з них передбачає безготівкову оплату проїзду в приміських поїздах, повідомила пресслужба компанії.
"Розпочаті спільні проєкти передбачають організацію безготівкової оплати проїзду в приміських поїздах на окремих напрямках, розробку нової платформи типу чат-бот для пошуку та продажу квитків, а також створення на базі найбільших вокзалів країни зручних зон для комфортного відпочинку пасажирів, які часто подорожують", - написали в повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Укрзалізниці є нововведення для пасажирів
Першими напрямками для пілотного проєкту безготівкової оплати обрані Київ – Фастів та Київ – Святошин. На деяких станціях планують встановити турнікетні системи та термінали з продажу квитків.
Другий пілотний проєкт зі створення чат-бота реалізують у мобільних месенджерах.
"В Укрзалізниці розраховують, що у пасажирів уже протягом декількох місяців з'явиться можливість в різних мобільних месенджерах дізнаватися інформацію про розклад руху поїздів, здійснювати оплату проїзду, отримувати довідкову інформацію та інші послуги", - повідомили в компанії.
Реалізація третього проєкту зі створення зон відпочинку вимагатиме більших зусиль і фінансово-технічних ресурсів. Укрзалізниця є акціонерним товариством, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить до переліку держпідприємств, що не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень Українська залізниця займає 4-те місце на Євразійському континенті, поступаючись тільки залізницям Китаю, Росії та Індії.
Міжнародна платіжна система Visa забезпечує власникам карток, торгово-сервісним підприємствам, фінансовим та урядовим установам у понад 200 країнах та територіях доступ до мережі електронних платежів. Глобальний процесинг VisaNet може обробляти 65 тис. транзакцій на секунду.
Нинішнє керівництво Укрзалізниці не має наміру реалізовувати ініціативу попереднього керівництва про притягнення до управління українськими залізницями представників німецької компанії Deutsche Bahn.
Коментарі