ПАТ "Укрзалізниця" відновила можливість повернення квитків через мережу інтернет.
Призупинка цієї функції була тимчасовим вимушеним кроком, яким Укрзалізниця захистила клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят. Про це у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.
"Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними", - сказав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Боротьба з корупцією: Укрзалізниця запровадить новий механізм
Він розповів також, що під час цьогорічних зимових свят, з 22 грудня до 11 січня потягами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.
З 12 грудня 2017 року ПАТ "Укрзалізниця" призупинила послугу повернення квитків через інтернет для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди.
Коментарі