Український холдинг "Інформаційні системи 123" відкрив офіс в Москві. Такий крок в компанії пояснюють бажанням продемонструвати високий рівень обслуговування українських колл-центрів, які сьогодні готові до виходу на нові ринки. Крім того, для конкурентноздатного експорту своїх послуг українські гравці інформаційного ринку мають ваговитий аргумент – якість послуг.
"Рівень розвитку українських колл-центрів дозволяє їм успішно конкурувати на глобальних ринках, - упевнений президент "Інформаційних систем 123" Олександр Серебряник. - Насамперед, нас цікавить російський ринок. Цьому сприяє ряд чинників. Один з основних - економічність. Так, наприклад, в Україні вартість робочого часу оператора в середньому на третину нижча, ніж в Росії".
Тим більше, що Україна сьогодні може бути серйозним конкурентом навіть для азійських колл-центрів, констатує Серебряник. Адже останні, не дивлячись на інтенсивний розвиток, в більшості не забезпечують належної якості для європейських і американських компаній. Українські ж колл-центрі досить оптимістично дивляться на перспективу освоєння мультимовного сегменту, оскільки досвід роботи компанії і кваліфікація операторів дозволяють вивести клієнтське обслуговування на високий рівень.
Московський офіс "Інформаційних систем 123" працюватиме під брендом "Центр цифрових комунікацій 123", надаючи клієнтам послуги контакт-центру, цифрового маркетингу, аудиту і звірки, IT послуги і багато іншого.
Коментарі
2