Майже 80% українців підтримують заборону прямої реклами пива на телебаченні.
Про це свідчать результати всеукраїнського опитування, проведеного "Українським демократичним колом" на замовлення Інституту політики 9 - 15 вересня 2010 року.
За даними опитування, переважна більшість українців (76,6%) підтримують законопроект про заборону прямої реклами пива на телебаченні. При цьому 17% опитаних не підтримують такий законопроект. Не змогли визначитися 6,4%.
У регіонах України спостерігається майже однаковий рівень підтримки заборони прямої реклами пива на телебаченні.
Так, у Західному регіоні підтримують заборону реклами пива на телебаченні 72,2% респондентів (не підтримують 18,6%); в Центральному регіоні підтримують заборону реклами пива 75,4% опитуваних (не підтримують 17,6%).
У Південному регіоні підтримують заборону реклами пива 75,4% респондентів (не підтримують 18,6%); у Східному регіоні найвищий рівень підтримки заборони прямої реклами пива на телебаченні - 84% (не підтримують 12,6%).
Крім того, за даними опитування, жінки більшою мірою підтримують законопроект про заборону прямої реклами пива на телебаченні, ніж чоловіки.
Переважна більшість жінок (80,3%) підтримують заборону прямої реклами пива на телебаченні (не підтримують 14%).
Більшість чоловіків (72,1%) також підтримують заборону реклами пива на телебаченні (не підтримують 20,7%).
Серед усіх вікових груп дорослого населення досить високий рівень підтримки законопроекту про заборону прямої реклами пива на телебаченні.
Так, підтримують заборону прямої реклами пива на телебаченні 71,2% громадян у віці 18-29 років, 75,4% опитаних у віці 30-44 року, 74,6% українців у віці 45-59 років, найвищий рівень підтримки цього законопроекту у віковій групі 60 років і старше - 84,9%.
Вибіркова сукупність репрезентує доросле населення України й охоплює всі регіони країни.
За місцем проживання опитано 1200 респондентів, старше 18 років. Статистична похибка вибірки без урахування дизайн-ефекту з вірогідністю 0,95 не перевищує ± 2,9%.
Коментарі
1