Найпопулярнішими серед українців ЗМІ є телебачення та інтернет.
Про це свідчать результати опитування Research&Branding Group.
Зазначають, що поки що телебачення приблизно вдвічі обходить інтернет за частотою згадування як використовуване джерело для отримання інформації.
Найбільша кількість людей, що віддають перевагу телебаченню спостерігається серед осіб пенсійного віку, а найнижчий - серед молоді віком до 30 років.
Що стосується довіри до джерел, то найбільшою користуються центральні ТБ канали країни.
"Рівень довіри українців до ЗМІ певною мірою пов'язаний з такими соціальними характеристиками аудиторії споживачів, як вік, місце і регіон проживання. Наприклад, літня частина наших співгромадян частіше довіряє центральним телеканалам, ніж особи віком до 40 років. У свою чергу, частіше довіряють українським інтернет-ЗМІ та соціальним мережам", - йдеться у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як українці ставляться до 8 Березня
Кожен 13-й українець продовжує дивитись російські телеканали. Це 7,9% населення. Однак довіра до цих ЗМІ майже на нулі, за даними Київського міжнародного інституту соціології. За даними, 87,1% громадян дізнаються про події в країні з українських телеканалів. 40% також читають інтернет-видання. Натомість друкованим ЗМІ і радіо віддають перевагу 17% і 16,5% людей відповідно.
Коментарі
1