Авіакомпанія Wizz Air заперечує звинувачення в хамській поведінці з пасажирами, яких 18 грудня змусили залишити борт літака в аеропорту Лутон (Лондон, Велика Британія).
Про це йдеться у заяві Wizz Air, текст якої є у розпорядженні proUA.
Низка ЗМІ з посиланням на інформацію туристів зокрема повідомили, що 18 грудня в лондонському аеропорту Luton пасажирів рейсу до Києва, що не відбувся, представники авіакомпанії Wizz Air виганяли з літака за допомогою поліції, собак і газових спецзасобів.
За інформацією туристів, співробітники Wizz Air викликали поліцію, яка зайшла в літак з собаками і змусила всіх залишити борт. За інформацією туристів, в літак сіли інші пасажири і він полетів у Познань.
Міністр закордонних справ Петро Порошенко вже пообіцяв розібратися зі скаргами туристів.
Повний текст заяви авіакомпанії Wizz Air:
"23 грудня 2009 року. - Впродовж останніх тижнів погодні умови в Європі призвели до значних ускладнень в здійсненні авіаційних перевезень всіма авіакомпаніями. Безліч європейських аеропортів закриті, дороги заблоковані, перекриті тунелі, на декілька годин і навіть днів зупинено потяги; по всій Європі авіакомпанії змушені скасовувати величезну кількість рейсів, іноді по декілька сотень на день. Разом з іншими авіакомпаніями ця ситуація стосується і Wizz Air.
На тлі цих подій, в деяких онлайн-ЗМІ з"явилися безглузді та гіперболізовані звинувачення на адресу Wizz Air, зокрема, у зв"язку з ситуацією в аеропорту Лутон, що склалася 18 грудня через ускладнені погодні умови.
З приводу зазначених звинувачень вважаємо за необхідне заявити наступне:
- 18 грудня всі рейси з аеропорту Лутон були скасовані, оскільки, незважаючи на те, що аеропорт фізично був відкритий, жоден з постачальників послуг (заправка літаків, наземне обслуговування) не мали доступу до повітряних суден через обмерзання шляхів доступу до них. Крім того, зважаючи на зазначені ускладнення та затримки, графік рейсів був повністю зірваний і отримання слотів ускладнено.
- пасажири змушені були залишити літак, оскільки дозволити залишити їх на борту в цих умовах авіакомпанія не могла, виходячи з правил безпеки.
- наразі на рейсах Wizz Air з Лутона до Києва залишаються вільні місця і кожен, хто хотів перебронювати квитки, міг і може зробити це без будь-яких проблем.
- ми розуміємо, що в аеропорту утворилися величезні черги пасажирів, які намагаються перебронювати свої квитки, оскільки аеропорт був заповнений людьми і його діяльність була паралізована. Проте колл-центр в Україні приймав всі дзвінки, крім того, деякі пасажири здійснювали перебронювання самостійно через сайт авіакомпанії. У останньому випадку різниця за переброньовані квитки буде відшкодована авіакомпанією після повернення до Києва".
Коментарі