Два промоційні відеоролики, присвячені туристичному потенціалу України, з'явилися у мережі.
Роботи опублікувало Міністерство економічного розвитку і торгівлі України на своїй сторінці в Facebook, пише "Укрінформ".
Одне з відео присвячене природним заповідникам та екологічному туризму, а друге – гастрономії. Обидва – тривалістю 1 хв.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українські фільми 2017 року показали в одному ролику
"Екотуризм - шалено популярний у світі. Багато хто долучає себе до цього сучасного руху. Але, як кажемо ми в Мінекономрозвитку, хто не подорожував українськими заповідними зонами, насправді, не знає, що це таке. Унікальні природні багатства, мальовничі річки, густі тисячолітні ліси та могутні гори - лише частина всього того, що ми можемо показати. Для цього ми створили відео Ukraine open for tourism, щоб ближче познайомити українців та наших потенційних гостей з тим, чим багата наша країна", - кажуть в Міністерстві про перше відео.
Другий ролик демонструє процес приготування та подачі найвідоміших страв української кухні. Показують борщ, котлету по-київськи, а також інші популярні в Україні інтернаціональні страви.
"Вареники, борщ чи, може, щось із ф'южн? Українська кухня – багата на традиції, але, водночас, не відстає від світових трендів: ресторани високої кухні, фестивалі вуличної їжі та ще багато чого. Українські страви разом з традиційною гостинністю та вмінням приймати гостей – справжня туристична "фішка". Тож бельгійські вафлі та баварські сосиски, начувайтеся!" – кажуть у МЕРТ про друге відео.
Використовуватимуть ці відео для промоції України в місцях, де часто бувають туристи чи просто збирається велика кількість людей.
Торік Україну відвідали на 6% більше туристів, ніж 2016-го -14,4 млн осіб.
Коментарі