У разі порушення закону про обслуговування українською мовою варто спробувати самостійно владнати ситуацію.
Треба попросити працівника перейти на державну мову, розповів уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь у Facebook.
Якщо ж у цьому відмовили, то необхідно звернутися на гарячу лінію адміністрації закладу.
"У разі відмови або не забезпечення надання інформації/послуг державною мовою необхідно зафіксувати цей факт за допомогою аудіо-, відео-, письмового підтвердження очевидців та дані суб'єкта господарювання - назву, місцеперебування, контакти суб'єкта", - йдеться в повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ахтем Сеітаблаєв закликав сферу послуг переходити на українську
Скаргу можна подати до уповноваженого на поштову адресу 01001, місто Київ, пров. Музейний, 12, електронну скриньку [email protected] або заповнити відповідну форму на сайті.
У листі варто зазначити прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання особи, викласти суть скарги з усіма подробицями.
Обов'язково вкажіть дату та поставте підпис. Якщо лист плануєте надіслати електронною поштою, то підписувати заяву не обов'язково. Укажіть, як можна з вами зв'язатися.
"Скарги подаються уповноваженому протягом 6 місяців з дня виявлення заявником порушення", - написав уповноважений.
З 16 січня 2021 року набуває чинності мовний закон. Згідно з ним, уся сфера обслуговування має перейти на українську мову.
Коментарі