На веснц 2008 року Odnoklassniki.ru зайняли п`ять відсотків всього ринку банерної реклами. Очікується, що до кінця року частка сайту зросте до 8-10 відсотків. При цьому соціальна мережа має ще й платні сервіси.
Попри значне зростання виручки, як зазначив Альберт Попков, мережа як і раніше залишається збитковою. За його словами, щодня в мережі реєструється по 100 тисяч нових анкет. Через це він вважає, що сайт вийде з мінуса вже 2009 року.
Основний конкурент Odnoklassniki.ru - сайт Vkontakte.ru - свої фінансові показники поки що не розкриває. Наразі ці сайти є найпопулярнішими в мережі. Їх щомісячно відвідує до 10 мільйонів чоловік, повідомляє УНІАН.
Коментарі