По даним на 10.30 мск, телефоном росіяни поставили понад 1,53 мільйона питань, за допомогою Інтернету - близько 69,5 тисяч питань. Проте пік очікується безпосередньо під час "прямої лінії", відзначає РІА Новости
Як і раніше лідирують питання соціального характеру, які складають 50% від загальної кількості. Людей також цікавлять питання житла, доступності іпотеки, державної політики, реалізації нацпроектів, екології Чорного моря у зв"язку з проведенням Олімпіади у Сочі у 2012 році.
Разом з громадянами Росії у call-центр намагаються додзвонитися іноземці і громадяни СНД, які хочуть дізнатися, як отримати російське громадянство.
У центр надходить п"ять питань на секунду, він здатний приймати до 15 тисяч звернень одночасно. Всі питання у електронному форматі передаються до адміністрації президента, яка їх обробляє.
Громадяни 18 жовтня можуть поставити свої питання не тільки по телефону і через Інтернет, а й відправити sms.
У центрі по прийому дзвінків встановлено нову систему захисту, що не дозволяє зловмисникам проникнути в систему.
Як повідомив начальник центру обслуговування викликів Дмитро Фалалєєв, встановлена нова система захисту, дані будуть недоступні будь-яким зловмисникам.
Коментарі