Про це заявив голова правління ВАТ "Укртранснафта" Олександр Лазорко у коментарі журналістам.
За його словами, саме позиція російської нафтопровідної монополії "Транснефть" та материнської компанії Одеського НПЗ ВАТ "Лукойл" не дозволили "Лукойл-Одеський НПЗ" вчасно отримати позиційні графіки та дозвіл на використання наскрізного тарифу по території РФ на жовтень і 4-й квартал в цілому.
"Ми заздалегідь, як передбачено договірними умовами, попередили Одеський НПЗ про зміну технологічного режиму транспортування Придніпровською нафтопровідною системою з 1-го жовтня поточного року", - зазначив він.
"Ми запропонували 4 альтернативних варіанти. На жаль, жоден з цих варіантів не був сприйнятий "Лукойл-Одеський НПЗ". Я переконаний – причина не в економіці, тому що у рішенні "Лукойла" немає економічного підґрунтя", - вважає Лазорко.
"Впевнений, що справжня мета дій російських компаній, прикриваючись "проблемами" Одеського НПЗ за будь-яку ціну заблокувати морські поставки каспійської нафти на Кременчуцький НПЗ, таким чином продовжуючи дворічну нафтову блокаду підприємства", - заявив він.
"Укртранснафта" вважає не збитковим новий маршрут, а навпаки, економічно привабливішим для "Лукойл-Одеський НПЗ".
"Не кажучи про те, що він є єдиним нафтопереробним заводом в Україні, який може отримувати нафту не тільки трубопровідним транспортом різними маршрутами, а й морським транспортом на відміну від інших НПЗ, які отримують нафту виключно трубою, що зв"язана з Росією", - йдеться у заяві.
"Дворічна нафтова блокада Кременчуцького НПЗ з боку російської сторони черговий раз доказала гостру необхідність диверсифікації джерел постачання нафти в України, що повністю відповідає енергетичній стратегії України", - наголосив Лазорко, повідомляє УНІАН.
Коментарі
6