Будівництво розв"язки, яке через відсутність грошей йде вкрай низькими темпами, опинилося в епіцентрі скандалу.
Колишній міністр транспорту Павло Волков звернувся в Кабмін з листом. У ньому він стверджує, що нинішнім проектом реконструкції Московської площі розбазарюються бюджетні гроші, оскільки він не вирішує проблеми заторів.
"На розв"язку збираються витратити в цілому 330 млн грн. У теж час пропускна спроможність площі збільшиться всього в два рази - з 6 тис. до 12 тис. машин на годину. Хоча потрібно як мінімум 40 тисяч", - говорить Волков. За його словами, сама ідея естакади на Московській невдала. "Тролейбусам доведеться спочатку підніматися на них, потім спускатися. Це затримуватиме рух", - рахує Волков.
За його словами, альтернативний проект реконструкції, де був передбачений 10-рядний рух без естакад і пропускна спроможність в 40 тисяч машин, відхилили. "Все це зроблено для того, щоб розбазарити гроші. Я скаржитимуся у всі можливі інстанції, адже зараз ще можна підкоригувати проект", - говорить екс-міністр транспорту.
У "Київдормостпроекті" пояснили, що змінити вже нічого не можна.
"Тоді проект відхилили фахівці багатьох інститутів. На Московській площі просто немає місця, щоб побудувати 10-рядну розв"язку, а естакади - єдиний варіант", - розповів Володимир Воробйов, директор інституту "Київдормостпроект".
За його словами, після реконструкції пропускна спроможність площі стане 14 тис. авто за годину "Зараз тут проїжджає максимум шість, доцільність очевидна", - сказав Воробйов.
За матеріалом Сегодня
Коментарі
5