Рекламщики з берлінського агентства Scholz & Friends, отримавши замовлення від зоопарку міста Нойнкірхен, вирішили підійти до справи творчо. Узявши нічого непідозрюючу собачку породи біглс, вони засунули її задню частину в пащеку ганчіркової фігури крокодила так, що задні лапи собаки стали передніми лапами рептилії.
У такому вигляді бідного собаку потім повели гуляти по центру міста. Гаслом акції стала фраза: "Приходите в зоопарк, поки зоопарк не прийшов до вас".
Не дивлячись на скандальність рекламної акції або завдяки їй, зоопарк вже встиг відчути її ефект: в порівнянні з попередніми місяцями кількість відвідувачів зросла на 15 відсотків, повідомляє Фактnews.
×
Коментарі