Ексклюзиви
субота, 07 липня 2007 11:59

Реклама німецького зоопарку викликала шок (ФОТО)

Недавно деякі жителі німецького міста Нойнкірхен пережили справжній шок, побачивши на вулицях свого рідного міста напівз"їдену крокодилом собаку. Проте придивившись німці змогли зітхнути з полегшенням, оскільки, як виявилось, йшлося всього лише про креативну рекламну акцію.

Рекламщики з берлінського агентства Scholz & Friends, отримавши замовлення від зоопарку міста Нойнкірхен, вирішили підійти до справи творчо. Узявши нічого непідозрюючу собачку породи біглс, вони засунули її задню частину в пащеку ганчіркової фігури крокодила так, що задні лапи собаки стали передніми лапами рептилії.

У такому вигляді бідного собаку потім повели гуляти по центру міста. Гаслом акції стала фраза: "Приходите в зоопарк, поки зоопарк не прийшов до вас".

Не дивлячись на скандальність рекламної акції або завдяки їй, зоопарк вже встиг відчути її ефект: в порівнянні з попередніми місяцями кількість відвідувачів зросла на 15 відсотків, повідомляє Фактnews.

Зараз ви читаєте новину «Реклама німецького зоопарку викликала шок (ФОТО)». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути