З цього тижня в Італії заборонено рекламу нової колекції відомих міланських стилістів Дольче і Габбани.
Комітет з контролю за рекламою вирішив, що на рекламному плакаті "жінку зображено в принизливому вигляді, фактично як об"єкт чоловічого свавілля", і "споживач не має бажання ототожнювати себе з жодним із образів, представлених на знімку".
На одній з фотографій - жінка в корсеті, яку притискує до землі за зап"ястя напіводягнений чоловік, поки двоє інших споглядають те, що відбувається з відчуженим виглядом.
Самі стилісти стверджують, що "йшлося про колекцію, у створенні якої вони надихалися образами наполеонівської епохи" і рекламні фотографії "відносять до картин французьких художників Делакруа і Давіда".
Незважаючи на історично-живописні алюзії, рекламна кампанія "Дольче і Габбани" відразу спровокувала обурення 13 сенаторів, які написали лист протесту, де стверджували, що "ця реклама фактично є підбурюванням до групового згвалтування".
В результаті були вжиті відповідні заходи, попри протести стилістів, які вже давно переконували публіку, що "фотографії, в тому числі й ті, що використовуються в рекламних кампаніях, є формою мистецтва, формою вільного художнього виразу". Якщо дотримуватися подібних вимог, "довелося б закрити Лувр, а разом з ним і решту майже всіх музеїв світу", вважають Доменіко Дольче та Стефано Габбана.
- Крім того, жінка на цих знімках зовсім не виглядає страждаючою, - додають вони, повідомляє РИА "Новости".
Коментарі