В середньому в блозі торкаються п"яти тем. Самі блогери використовують в середньому близько п"яти способів залучення трафіку і сім - для ведення блога. Вимірювання аудиторії вони проводять в середньому по чотирьох параметрах.
Американські, європейські і азіатські блогери сильно розрізняються по соціальних і демографічних параметрах. Так, в Європі і Азії блогерів-чоловіків 73 відсотки, тоді як в США - всього 57 відсотків. Неодружених блогерів в США всього 26 відсотків, тоді як в Європі - 31, а в Азії - 57 відсотків.
Дохід більше 75 тисяч доларів на рік має близько половини блогерів США. У Європі цей показник трохи більше третина, а в Азії складає лише дев"ять відсотків. При цьому на своєму блозі в рік американець і європеєць заробляють по 200 доларів, а азіатський блогер - всього 120.
Навесні 2008 року пошуковик "Яндекс" опублікував схожий огляд російської блогосфери. Згідно з даними дослідження, типовим російським блогером опинилася 22-річна москвичка, що оновлююча свій щоденник раз на п"ять днів і має всього 19 читачів.
Коментарі