Як відзначає видання, згідно із законом телеканали повинні безкоштовно виділяти на агітацію не менше години в робочі дні з 2 лютого по 31 березня. А друкарські ЗМІ зобов"язані забронювати для безкоштовної агітації не меншого 10% об"єму щотижневої друкарської площі. За ініціативою телеканалів ефір може бути скорочений по формулі "не більше години на кожного" учасника кампанії. На виборах Держдуми ефір для агітації надавали "Перший канал", "Росія" і ТВЦ.
Список друкарських ЗМІ збільшився завдяки відомостям про фінансування видань, які були отримані від уряду Москви, говорить джерело в "Россвязьохранкультура". Перед парламентськими виборами таку інформацію завчасно не запитали, зізнається він. НТВ субсидував федеральний бюджет. За даними "Россвязьохранкультура", держпідтримка компанії в 2006 році склала 116 млн рублів. Проте компанії вдалося довести, що вона не зобов"язана брати участь у безкоштовній агітації. Таким чином до ЦВК направлений новий перелік, НТВ в ньому вже немає, повідомляє NEWSru.com.
Коментарі