Як повідомили у прес-службі АНТК, не експериментальний, а вже сертифікований Ан-148 зробить кілька демонстраційних польотів у московському небі.
Як відзначив генеральний конструктор АНТК ім. Антонова Дмитро Ківа, "в програмі Ан-148 РФ виступає основним партнером і одним з найважливіших ринків".
У лютому Ан-148 отримав сертифікат типу на відповідність нормам льотної придатності Міждержавного авіаційного комітету (МАК). Вже розпочато підготовку до валідації (схвалення) сертифікату типу Європейським агентством авіаційної безпеки (ЕАSA).
На потужностях Київського авіазаводу "Авіант" і російського ВАСО (Вороніж) налагоджується будівництво перших серійних Ан-148. У виробництві літака, який створюється із застосуванням передових авіаційних технологій провідних авіавиробників, включаючи США, Німеччину, Францію, Велику Британію, задіяно понад 240 підприємств з 14 країн.
За рішенням уряду РФ, випуск 96 машин Ан-148 включений у "План виробництва цивільних літаків ОАК на 2007-2012 роки. У 2009 році ВАСО має намір випустити 12 літаків, у 2010 році -18, у 2011 році - 26, з 2012 року на підприємстві запланований випуск 36 літаків на рік.
За даними АНТК, на сьогодні вже підписані контракти на придбання 28 літаків Ан-148 для російських авіакомпаній, закупівля ще 15 літаків - передбачена як опціон. Складання перших 4-х літаків для російських замовників планується завершити вже у 2008 році.
У червні новий Ан-148 отримав високі оцінки фахівців в ході міжнародного авіакосмічного салону в Le Bourget (Франци), де став одним найпомітніших новинок, повідомляє "Интерфакс-Украина".
Коментарі