пʼятниця, 29 січня 2021 10:11

Нова соціальна реклама проти електронних сигарет стимулює курити - експерти

Нова соціальна реклама проти електронних сигарет стимулює курити - експерти
Псевдосоціальна реклама насправді стимулює людей палити - Саваневський. Фото: Facebook

Соціальна реклама "Безпечного куріння не існує", розроблена під керівництвом громадської організації "Життя", своїми яскравими привабливими образами стимулює використання електронних сигарет.

Експерти рекламного ринку України розкритикували нову соціальну рекламу проти електронних сигарет. На їхню думку, така реклама опосередковано збільшуватиме рівень куріння. Про це повідомляють NovostiUA.

"Класична псевдосоціальна реклама, яка насправді стимулює людей палити. Привабливі молоді люди. Хлопець із захопленням дивиться на дівчину і тримає в руці якийсь пристрій для куріння. Уже давно не бачив реклами куріння. А це саме реклама куріння", - упевнений керуючий партнер комунікаційного агентства PlusOne Максим Саваневський.

На його думку, основний стимул, який провокує дана реклама для курця або людини, яка недавно кинула, - закурити.

"Пам'ятаю, у 1990-х була соціальна реклама як би проти куріння. На бордах - якийсь ребус і гасло "Курити - на це нема часу". Реклама зображувала класичну ситуацію курця: є завдання, як його почати вирішувати - спочатку закурити. І ти дивишся на цей борд і перше, що робиш - тягнешся до сигарет", - згадує Саваневський.

З ним згоден і глава правління Інституту інформаційної безпеки Артем Біденко. Раніше він виконував обов'язки голови Асоціації зовнішньої реклами, а також заступника міністра інформаційної політики України.

"Ця соціальна реклама справді стимулює курити. Це можна легко верифікувати навіть нескладними дослідженнями. Більш того, в історії соціальної реклами було чимало схожих прикладів, коли веселі і щасливі представники цільової аудиторії "відмовлялися" робити щось погане. Результат - прямо протилежний", - нагадує Артем Біденко.

Подібний висновок робить і ексглава Школи журналістики і комунікацій Українського католицького університету, заступник декана факультету суспільних наук УКУ Павло Худ.

"Такі ж думки були, коли побачив це. Так усе добре в рекламі, що і закурити начебто нормально", - описує свої відчуття від даної соціальної реклами Худ.

Мова йде про соціальну рекламу "Безпечного куріння не існує", яка з'явилася в Україні з грудня 2020 року.

Зараз ви читаєте новину «Нова соціальна реклама проти електронних сигарет стимулює курити - експерти». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути