Власник "Незалежної газети" Костянтин Ремчуков, насолоджується життям сидячи за кермом ексклюзивного автомобіля "Bentley Continental R Le Mans". Така модель - єдина в Європі, та їх взагалі було випущено всього 50, на честь знаменитої гонки "Le Mans". Вартість цього раритету складає майже 800 тисяч євро. Хоча ця машина далеко не єдина в гаражі Ремчукова, в якому чудово є сусідами "Mercedes G 55 AMG", "Mercedes S 500", "Lexus SC 430" і "Toyota Land Cruiser 100".
Один з крупних акціонерів РАОЕЕС Григорій Бєрьозкін є володарем однієї з найбільших в Росії колекцій старовинних і рідкісних екземплярів. У "стайні" Бєрьозкіна близько сотні раритетів, від "Auburn Speedster Boattail" 1929 року до горбатого "Запорожця" невизначеного віку.
Любителькою раритетних представників світового автопрому вважається і перша в Росії жінка мільярдер - Олена Батуріна. У її колекції можна зустріти "Mercedes SL 480" 1963 року випуску, а також раритетний "BMW" 1938 року, ну і звичайно рідкісний "Alfa Romeo". А їздить успішна жінка на "Maybach 62", та ще і у супроводі кортежу з трьох автомобілів.
А ось Рустаму Таріко, голові горілчано-банківської імперії "Російський Стандарт" приписують володіння відразу трьома такими автомобілями. І найрозкішнішим, безумовно, є "Maybach 57", ціна на який починається з 400 тисяч євро. До речі, бізнесмен першим купив собі цей автомобіль.
А ось глава "Северсталі" Олексій Мордашов їздить на серійному "Volvo", лише зрідка пересуваючись на "Maybach". Але в улюбленчиках у нього "BMW X5".
Володимир Потанін любить баварське диво техніки. В той час, коли всі російські олігархи, не змовляючись, їздили на "Mercedes", власник "Інтеррос" першим пересів на "BMW". Автомобілям цієї марки віддають перевагу бізнесмени, яким властивий агресивний стиль ведення бізнесу. Ось і Потанін, який відрізняється певною самостійністю в думках і вчинках, їздить на "BMW 750Li".
А його колишній компаньйон - співвласник "Інтерроса" Михайло Прохоров поважає спортивний "Bentley".
Глава "Альфа-групп" Михайло Фрідман захоплюється гонками на джипах. Він вважає за краще їздити на неймовірно безпечному "BMW 760Li High Security". Ця єдина в Росії машина здатна захистити свого пасажира від пострілів з снайперської гвинтівки, від будь-якої автоматичної зброї, вибуху гранати або вибухівки. По всьому салону є спеціальні бійниці.
Найулюбленішим автомобілем олігархів можна вважати "Ferrari". Саме такими машинками володіє сенатор Умар Джабраїлов. У його гаражі завжди можна знайти найостаннішу модель легендарного автомобіля. Недавно він придбав собі "Ferrari 360 Modena". А в повсякденному житті Джабраїлов вважає за краще роз"їзджати на своєму шикарному "Hummer", і звичайно в супроводі не менш розкішних джипів охорони.
Умар славиться ще і своєю щедрістю. Так "BMW X5" він подарував світській левиці Ксенії Собчак, а "Ferrari Testarossa" своєму другу Рамзану Кадирову. Чорний "Ferrari", з номером "К030РА" - стильний спорткар з брутальними "зябрами" і блискучим шкіряним салоном.Така машина здатна стати ефектним символом влади.
Ще одним знаменитим володарем "Ferrari" є Сулейман Керімов, який власне і прославився тим, що вмудрився "розкласти" рідкісний "Ferrari Enzo". Річ у тому, що цей автомобіль, як і реальний гоночний болід, вимагає постійного контролю над собою. Навіть управління в нім побудоване так, щоб якомога рідше знімати руку з керма, перемикачі коробки передач теж знаходяться на кермі, тому недосвідченому водієві складно утримати машину на дорозі.
А екстравагантний глава компанії "Євромережа" Євгеній Чичваркин володіє "Porsche" із зловісним номером 666. Любов до швидкості він задовольняє за кермом свого "Lamborghini", номери якого, до речі, не менш цікаві - "е777ее 77". А патріотичні відчуття - за кермом ексклюзивної "Волги ГАЗ-21". Кузов автомобіля зроблений з вуглепластика і прикрашений аерографією у дусі соцреалізму - два портрети Сталіна, один - Леніна, вічно щасливі радянські діти на багажнику і герб великої держави на капоті, а також колісні диски у формі п"ятикутних зірок. За деякими даними, ціна суперавтомобіля близько мільйона доларів, повідомляє ТОПНьюз.ру.
Коментарі