субота, 20 грудня 2014 13:55

Міжнародна слідча група оприлюднила інформацію про розслідування катастрофи "Боїнга" на Донбасі

Міжнародна слідча група оприлюднила інформацію про розслідування катастрофи "Боїнга" на Донбасі
Фото: nbnews.com.ua

Інформацію про хід розслідування Міжнародної слідчої групи катастрофи малайзійського літака рейсу МН17 на Донбасі майже одночасно оприлюднили Нідерланди та Україна. Інформацію опублікувала прес-служба СБУ.

Начальник Головного слідчого управління СБУ, співголова міжнародної слідчої групи Василь Вовк розповів, що наприкінці року нідерландська сторона оприлюднює узгоджений всіма сторонами звіт про хід розслідування обставин трагедії, яка забрала життя сотень людей з десяти країн світу. Він нагадав, що розслідування катастрофи малайзійського літака рейсу МН17 відбувається на міжнародному рівні спільною оперативно-слідчою групою, до якої входять представники правоохоронних органів Нідерландів, Бельгії, України, Австралії та Малайзії.

У зверненні прокурора Нідерландів Фреда Вестербеке до родичів загиблих наголошується, що слідство зосередилось на визначенні точної причини авіакатастрофи та встановленні осіб, які несуть за неї відповідальність.

"З самого початку Генеральна прокуратура виходила з того, що мова йде про підозру в умисному вбивстві, спричиненні авіакатастрофи зі смертельними наслідками та воєнний злочин", — повідомив Вестербеке, який також є координатором оперативно-слідчої групи.

З липня ц.р. слідчими було проведено детальне розслідування відльоту рейсу МН 17 з аеропорту Схіпхол в Амстердамі, серед іншого були перевірені персональні дані пасажирів, здійснення контролю безпеки перед відльотом, а також перевірки багажу, який був завантажений у літак.

Експерти дослідили цифрові та телекомунікаційні перехоплення телефонних розмов, у тому числі тих, що були оприлюднені українською стороною. Було досліджено близько 5,5 мільярдів сторінок сайтів в мережі Інтернет, таких як блоги та форуми, а також сторінки соціальних мереж, де публікувались, серед іншого, фотографії та відеоматеріали зі Східної України. 

Слідчими зібрані свідчення очевидців, у тому числі й тих, хто й досі перебуває у центрі конфлікту. На електронну адресну скриньку продовжують надходити повідомлення, цінні фото- та відеоматеріали, важлива інформація.

Проведено ідентифікацію переважної більшості загиблих у катастрофі. У певної кількості жертв були виявлені в тілі металеві фрагменти, які не відповідають матеріалу літака і можуть бути елементами ракети, яка уразила літак МН 17.

"Численні повідомлення в ЗМІ вказують в одному напрямку: рейс МН 17 був збитий зенітно-ракетною установкою. Ми розслідуємо це, але ми не можемо закривати очей на існування інших сценаріїв катастроф. На слідство покладена відповідальність представити суду неспростовні докази", — підкреслив Фред Вестербеке.

Слідчі підкреслюють, що буде проведено детальне розслідування можливості застосування ракетної установки БУК, яка належить до зенітно-ракетних комплексів середньої дальності російського виробництва. Водночас слідство має виключити можливість застосування іншого виду зброї.

"Ми не можемо зупинятись на тому, що є ймовірним або в якому напрямку є найбільше доказів. Беззастережні докази повинні виключати кожну реальну альтернативу, кожну можливість того, що в основі катастрофи була інша причина", — наголосив координатор слідчої групи.

Зараз ви читаєте новину «Міжнародна слідча група оприлюднила інформацію про розслідування катастрофи "Боїнга" на Донбасі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути