Суспільство зараз живе у тренді нарцисизму соціальних мереж.
Про це журналу "Країна" розповів письменник Тарас Антипович.
"Ми - частина селфі-людства, яке продукує часто фальшиві образи щастя, успіху, самореалізації. Те, що раніше маркували як нескромність, стало нормою. Мета сучасної людини - засрати світ своїм контентом. Ми весь час силкуємось перетягнути на себе увагу інших, бути поміченими. Культурний продукт змушений конкурувати з усім глобальним контентом. Раніше людина мала вибір - книжка, театр, кіно. Зараз є купа всього - відеоблоги, пости, фото. Тисячі друзів, які потребують уваги. Селфі-людство тоне в понтах, самозамилуванні й інфантилізмі. Всі намагаються якось капіталізувати свій нарцисизмПопулярний той, хто яскравий. Про сенси не йдеться. Трапм і Зеленський - тому докази.", - вважає Антипович.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На "медовий місяць" цій владі соціологи дають щонайбільше рік - Антипович
Експерт переконаний, що маємо обрати нові пріоритети.
"Деякі люди подорожують не для вражень, а для фоток, якими можна похвалитися. Звалити з України хоча б на тиждень стало одним із головних показників успішності. Так проявляється наш комплекс меншовартості. Україною ми не дуже хизуємося. Треба змістити акценти. Ми живемо в красивезному кутку Європи. Треба подорожувати світом, але припинити втікати з дому. Бо нас замістять вихідці з Азії та Африки" - підкреслив письменник.
Повне інтерв'ю з Тарасом Антиповичем читайте у журналі "Країна" від 22 серпня.
Коментарі