Лондон визнано столицею європейського шопінгу. Такий статус місту було присвоєно за результатами дослідження, проведеного організацією Economist Intelligence Unit (EIU) у 33 країнах Європи. Підсумки шопінг-аналізу наводяться на офіційному сайті установи.
Міста оцінювалися експертами за кількома критеріями, зокрема, за наявністю різноманітних магазинів і готелів та якістю запропонованого в них обслуговування, ціновою доступністю пропонованих товарів, транспортною системою, кількістю об'єктів культурної спадщини, а також за погодними умовами.
Виявилося, що за всіма цими умовами Лондон випереджає такі міста як Мадрид, Барселона, Париж і Рим. З 100 можливих очок, що нараховуються за відповідність кожному з критеріїв, британська столиця набрала 80,6.
При цьому дослідники зазначають, що загалом і в цілому європейські міста кращі для шопінгу, ніж, наприклад, американські чи азіатські. Про це свідчать результати іншого дослідження, яке показало, що більшість туристів, чиєю основною метою поїздки за кордон, є шопінг, воліють відправлятися саме в європейські країни.
Коментарі