Видання The Economist опублікувало дослідження Economist Intelligece Unit ступеня привабливості міст світу для ділових подорожей.
Список зі 132 міст очолили канадські міста Ванкувер і Торонто, на третьому місці розмістилася австралійська Аделаїда, далі слідує гавайська Гонолулу.
ТОП-5 Замикають австралійський Перт і новозеландський Окленд.
Як зазначає The Economist, канадські і австралійські міста отримали такі високі місця завдяки інфраструктурним складовим, в той час як американські міста подобаються бізнес-туристам відносною дешевизною перебування.
Так, згідно з "показником денних витрат" (per diem rate), в таких містах, як Детройт, Сіетл, Маямі, бізнес-туристу на день вистачить суми в районі $ 400. День перебування в Сан-Франциско, Лос Анджелесі чи Вашингтоні обійдеться в $ 500-600.
Показово, що Київ, що виявився в рейтингу привабливості лише на 88 місці з 132 міст світу, займає 3 місце за вартістю перебування для бізнес-туриста.
Столиця України залишила далеко позаду такі міста, як Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Москву, Париж і Лондон.
Так, згідно з "показником денних витрат" для нормальної життєдіяльності в діловій поїздці бізнесмен повинен розраховувати на $ 949 на день. Більше йому потрібно лише для перебування у Франкфурті ($ 1434) і в Барселоні ($ 990,27).
Рейтинг, повна назва якого "The Economist Intelligence Unit"s Business Travel index", включає 140 міст в якості потенційних місць для бізнес-поїздок, проведення семінарів, конференцій та тренінгів. Методологія розрахунку включає такі показники як вартість перебування, стан інфраструктури, культурний рівень і стан охорони здоров"я.
В "показнику денних витрат" прийняті до уваги такі складові як вартість однієї ночі перебування в готелі, обід (дві страви), перекус, два 5-ти кілометрові проїзди в таксі, одна випивка в барі готелю і один примірник міжнародної щоденної газети.
Нагадаємо, що за підсумками опитування, проведеного британським онлайн-путівником TripAdvisor.com, Москва ввійшла в трійку найдорожчих міст Європи і міст з найбільш недружнім населенням з погляду туриста.
За матеріалом FundMarket
Коментарі