
За інформацією станом на 23 грудня 103 тис. українців зателефонували до контакт-центру Міністерства охорони здоров'я щодо Covid-19.
Серед них найбільше дзвінків, а це 21%, було зі столиці, повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер.
"21 501 дзвінок – це автоматична відповідь за допомогою стандартних сервісів автоматичних відповідей на лінії. 81 764 дзвінки прийняли оператори і проговорили з громадянами, 72 603 з них прийняли й опрацювали без черги", – зазначив Кучер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Смертність від коронавірусу перевищила втрати від грипу та пневмонії
Серед дзвінків було 8618 звернень, які потребували додаткового вирішення, тому їх передали до державних адміністрацій, які можуть це вирішити.
Найпопулярнішими запитами до контакт-центру є: питання діагностики – 32%, порядок проходження самоізоляції - 19%, безкоштовне/платне тестування - 8%, питання амбулаторного лікування - 7%, питання декларацій - 5%.
Найчастіше телефонують: Київ – 21% від всіх звернень, Київська область – 9,82%, Дніпропетровська область – 9%, Одеська область – 7,64%, Запорізька область – 5,93%.
Водночас заступник міністра запевняє, що це не означає, що там відбувається щось погане або є велика кількість скарг. Статистично складається так, що з цих областей є найбільше звернень.
Також Кучер пояснив, який алгоритм роботи контактного центру. За його словами, туди неможливо не додзвонитися. Утім, може бути й таке, що є пікова ситуація. Але навіть у такому випадку система перетелефонує автоматично.
"Є відповідна черга, дзвінки фіксуються, ми передзвонюємо. Якщо на ваше звернення, яке ми реєстрували, вже в операторів з'явилася інформація в системі, яка надана відповідальним особам із регіонів, а в них на це є 48 годин, то оператор вам цю інформацію проговорить і повідомить телефоном. Якщо вас влаштовує, тоді ми це питання закриваємо", - сказав Кучер.
Крім того, у контакт-центрі можна отримати консультацію лікаря з питань, які стосуються епідемії, і залишити запит на виїзд мобільної бригади.
"Якщо мобільна бригада не виїжджає, у нас повідомляють, чому так сталося, які були покази того, що вони не виїхали. Ми це контролюємо, щоб покращити", – розповів Кучер.
Лінія для дзвінків безкоштовна.
Номер телефону – 0 (800) 60 20 19.
Мобільний Макса Леонова "розривався" від дзвінків через помилку КМДА. Замість контактів для довідок у центрі з протидії Covid-19, адміністрація вказала його номер. Чоловікові телефонували із запитаннями про Covid, а також інформували про кількість ліжок в медзакладах
Коментарі