Починаючи з 2 травня дані про зниклих вносяться в Єдиний реєстр зниклих безвісти.
Реєстр розроблений Міністерством внутрішніх справ спільно з Уповноваженим зі зниклих безвісти й іншими відомствами. У Мінреінтеграції пояснили, як отримати витяг із Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.
Витяги надає Департамент інформатизації МВС України.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні з'явилася ще одна підстава для звільнення з військової служби
Для отримання витягу необхідно:
– направити заяву на електронну пошту: [email protected] або на адресу МВС: м. Київ, вул. Богомольця, 10;
– до заяви додати копії паспорта заявника та документа, який підтверджує родинні зв'язки з особою, зниклою безвісти.
Перевірка даних здійснюється впродовж 30 календарних днів.
Витяг надсилається на вказану в заяві електронну адресу або ж на зворотну поштову адресу.
У Мінреінтеграції наголосили, що включення особи до реєстру є єдиним підтвердженням того, що людина вважається зниклою безвісти за особливих обставин.
"Наявність даних про людину в реєстрі не підтверджує загибель чи перебування її в полоні", – йдеться у повідомленні.
Якщо у вас виникли питання щодо отримання витягу з Єдиного реєстру, звертайтеся на гарячу лінію за номером: (050) 240-85-29.
Кабмін прийняв постанову про заборону стягнення комунальної заборгованості з переселенців, які виїхали з тимчасово окупованих територій або територій, де йдуть бойові дії.
Йдеться виключно про заборгованість, яка накопичилася після початку повномасштабного російського вторгнення. Про це заявив під час засідання уряду прем'єр Денис Шмигаль.
За його словами, це справедливе рішення, яке діятиме до кінця воєнного стану.
Коментарі