ТОВ "Айбокс" почало перераховувати платежі приватних клієнтів, затримані в результаті збою системи, що стався 28 січня.
Про це повідомляється в офіційному листі компанії приватним клієнтам, поширеному в понеділок.
За період з 5 по 7 лютого інформація про платежі клієнтів була направлена всім українським операторам мобільного зв"язку, окрім ВАТ "Укртелеком", столичним інтернет-провайдерам IPnet і BATYEVKA, телекомунікаційній групі Vega, ЗАТ "Воля-Кабель", альфа-банку, СК "Альфа-страхування", косметичній компанії Avon, "Українській національній лотереї", Приватбанку, АТ "Хоум Кредит Банку"," ПроФінБанку", ВіЕйБі Банку, платіжній системі WebMoney
Компанія чекає зарахування платежів на особові рахунки абонентів протягом понеділка.
Інформацію про зарахування коштів наразі підтвердили в ТОВ "Астеліт" (ТМ life:), Київ).
Як повідомлялося, проблеми в роботі мережі ibox були зафіксовані в кінці минулого тижня. З четверга платежі, що проводяться через термінали, перестали доходити до кінцевих одержувачів, а вже в п"ятницю термінали були відключені.
За офіційною версією компанії, причиною збоїв, усунути який вона обіцяє до 8 лютого, став перехід на нову процесингову систему.
У четвер "Айбокс" повідомила про перехід на процесингову систему "Об"єднана система моментальних платежів" (ОСМП).
Коментарі