середа, 28 квітня 2010 16:05

Google став найдорожчим світовим брендом

Google став найдорожчим світовим брендом

Щорічний рейтинг 100 провідних світових брендів BRANDZ був опублікований сьогодні газетою Financial Times за даними провідної міжнародної дослідницької компанії Millward Brown.

Методика рейтингу враховує доходи від нематеріальних активів і позиції бренду на ринках присутності компанії.

Трійка лідерів виглядає наступним чином: Google, IBM, Apple. Google оцінили у $114 млрд. IBM подорожчав за рік на 30%, тепер його вартість становить $ 86,383 млрд. Бренд американської корпорації Apple тепер коштує $ 83,153 млрд. До десятку також увійшли: Microsoft, Coca-Cola, McDonald's, Marlboro, China Mobile, GE і Vodafone.

У списку BrandZ Top-100 опинилися дві російські компанії - мобільні оператори МТС і "Білайн".

Найдорожчим російським брендом визнали МТС, який займає 72-у позицію з вартістю бренду $ 9,7 млрд. Вартість бренду МТС в глобальному рейтингу BRANDZ збільшується третій рік поспіль: з $ 8,1 мільярда в 2008 році до $ 9,2 у 2009 році і до більш ніж $ 9,7 мільярда в 2010 році, повідомили в компанії.

Українські бренди до топ-сотні не потрапили.

News2ru, Gazeta.ru
Зараз ви читаєте новину «Google став найдорожчим світовим брендом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути