В Google планують ввести правило, яке дозволить досягти більшої прозорості при розміщенні політичної реклами.
Про це повідомляє DW
За словами віце-президента Google з юридичних питань Кента Уокера, під час подачі передвиборних оголошень на американській території замовник повинен надати документ, який свідчить, що у нього є законне право на проживання в США.
З оголошення також має бути відомо, хто його оплатив. Це виключить можливість маніпуляцій та поширення помилкових новин.
Також Google хоче в 2018 році повідомляти, хто і за яку вартість на їхніх платформах купує оголошення. Теж саме робить і соціальна мережа Facebook. З 2017 року соцмережа дозволяє публікувати політичну рекламу тільки авторизованим клієнтам.
Працівники мережі виявили близько 3 тисяч рекламних оголошень, які росіяни розмістили в цій соцмережі і в Instagram до і після президентських виборів в США 2016 року. Цю рекламу могли побачити близько 150 млн користувачів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що українці найбільше шукали у Google 2017 року
Нагадаємо, в квітні цього року американська соціальна мережа Facebook вперше оприлюднила внутрішні правила видалення постів користувачів, а також оголосила про запуск процедури розгляду апеляцій з прийнятим рішенням.
Коментарі