Компанія "Епіцентр К" в рамках проєкту єдності та стійкості українських брендів нагородила кращих українських виробників – постачальників торгової мережі. Нагородження відбулось на Business Wisdom Summit – флагманському заході, який щорічно обʼєднує сильних управлінців та лідерів українських і міжнародних компаній для обміну досвідом.
Ірина Шинкаренко, заступниця голови ТОВ "Епіцентр К" у сфері комунікацій, реклами, маркетингу та ЗМІ, поділилася кейсом Епіцентру з підтримки українського бізнесу та розповіла про структуру та інвестиційні плани компанії на найближчі роки.
— Протягом двох років повномасштабної війни українці, змушені щодня боротися за незалежність своєї держави, пережили багато випробувань і тяжких втрат. Але в той же час ми переосмислили власні цінності: що таке бути громадянином, патріотом. Наша сила в єдності та підтримці своїх – захисників, волонтерів, вітчизняного виробника. Епіцентр співпрацює з понад 2500 вітчизняними постачальниками. Це і надихнуло нас на створення масштабного проєкту, мета якого – ознайомити споживачів з українськими виробниками, їхніми досягненнями та незламністю у воєнний час, надихнути на підтримку вітчизняних брендів, – зазначила Ірина Шинкаренко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Прагнемо першими виводити на ринок нові товари" - українські бізнеси, що диктують тенденції
21 українська компанія була відзначена нагородою Epicentr Ewards у різних номінаціях. Виробники української продукції з Харкова, Одеси, Дніпра, Тернополя, Києва, інших міст країни отримали нагороди у категоріях "хіт продажів", "вибір споживачів", "суперстарт-2023", "українська стійкість".
А історії стійкості й незламності компаній в час війни справді вражають. Незважаючи на регулярні обстріли Харкова і Одеси, безупинно працюють компанії з виробництва плитки та електротехніки Golden Tile та "Одескабель". Цінуючи професіоналізм працівників, їхню рішучість, незламність і патріотизм у кризових умовах війни, продовжують працювати після обстрілів та болючих втрат виробник сантехніки "Аква Родос" та виробник спортивних товарів "Інтер Вайт". Компанія "Фомальгаут-Полімін" має багаторічну історію співпраці з Епіцентром. А співпраця компанії "Епіцентр К" і "Вентиляційних систем" не має аналогів навіть на рівні міжнародних компаній.
— ПрАТ "Вентиляційні системи" і ТОВ "Епіцентр" пов'язує тривала й тісна співпраця, яка розпочалася в 2003 році. Сьогодні продукція "Вентс" має найбільші площі торгових стендів у ТЦ "Епіцентр" і представлена найширшим асортиментом. За 21 рік співробітництва в Епіцентрі люди придбали понад 20 мільйонів товарних позицій, приблизно в кожного другого жителя України є продукція "Вентс". За час співпраці компанії реалізували велику кількість спільних проєктів, аналогів яким немає навіть у великих міжнародних торговельних мережах, – зазначив Олексій Поступаленко, заступник голови ради ПрАт "Вентиляційні системи".
Група компаній "Епіцентр" – лідер українського ритейлу. Компанія має амбітні плани розвитку до 2030 року, які включають інвестиції в ритейл, агро, виробництво, логістику, транспорт і технології на суму понад 120 млрд грн. Це дозволить створити більше 25 тис. нових робочих місць, нові виробництва, логістичні та торгові об'єкти.
Коментарі