Запасу дизельного палива лишилось на один день, а за правилами його має вистачати щонайменше на місяць.
Говорить в коментарі для Gazeta.ua директор програми "Інфраструктура майбутнього" Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер
"Схожа ситуація з паливом у "Укрзалізниці" була у 2015 році. Вона склалась через те, що не могли провести якісні тендери на закупівлю. Постачальники палива блокували їх через Антимонопольний комітет. Тоді і зараз є ризик зупинки роботи. Магістральні шляхи електрифіковані в більшості своїй. Там ходять електролокомотиви. Але підвізні шляхи, що локально діють у місті чи області, обслуговуються локомотивами на дизельному паливі", - пояснює він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зняли з поїзда - провідницю звільнили за відмову спілкуватися українською
Гроші на закупку палива "Укрзалізниця" має, вважає експерт.
"Тож скоріше за все проблема з постачання та сама. "Укрзалізниця" не може напряму закупити паливо. Для таких масштабних закупівель треба провести тендер. Найчастіше глибинна причина таких проблем - корупція. "Укрзалізниця" може вирішити закупити паливо без тендеру, щоб не зупиняти свою роботу, але це дуже малоймовірний сценарій. Вони можуть отримати звинувачення в корупції від СБУ", - додає Володимир Шульмейстер.
"Укрзалізниця" ввела обмеження на використання дизельного палива у зв'язку з припиненням поставок та критично низькими запасами.
Коментарі