За даними видання, такий висновок можна зробити після перегляду запису станції радіолокації, яку фіксували комп"ютери поста регулювання руху в Гонконгській затоці.
На відео видно, що буксир після зіткнення змінив курс на південний захід і продовжив рух на швидкості 5 вузлів, з радара судно зникає на десятій хвилині.
Також зясувалось, що повного знеструмлення у момент удару теж не сталося. Це означає, що ще була можливість оголосити на судні тривогу і судновим зв"язком з капітанового містка звернутися до екіпажа.
Як пише газета, поки розслідування з"ясовує ступінь провини обох капітанів в зіткненні і причину дивного маневру "вліво" нашого буксира, без відповіді залишаються багато питань щодо поведінки екіпажа.
Слід зазначити, що за підсумками чергового засідання в Києві 3 червня Держкомісії з розслідування причин аварії ситуацію прокоментував заступник міністра транспорту і зв"язку України Володимир Работнев.
Зокрема він зазначив, що розслідування не є однозначним і є підстави вважати, що обома сторонами були порушені правила судноплавства. Вже проведений експеримент за участю "Нафтогазу-68" (близнюка НГ-67) для вивчення маневрових характеристик судна в умовах, наближених до аварійних.
Компетентне джерело з Одеської моракадемії також повідомило, що попри неоднозначність" ситуації, власники китайського судна подали позов на наш буксир за зіткнення в розмірі 21 670 000 дол. Досвідчені моряки кажуть, що екіпаж загинув не через зіткнення двох кораблів, а через відсутність рятувальних дій на самому "Нафтогазі-67".
Нагадаємо, що 22 березня в Південно-Китайському морі зіткнулися українське судно "Нафтогаз-67" і великотоннажний китайський суховантаж "Яо Хай". За офіційною версією, українське судно, отримавши 4-метрову пробоїну, затонуло за декілька хвилин.
З 24 членів екіпажа - врятувалися тільки шестеро. Повідомляється, що непізнаними залишається ще тіла 15 загиблих українських моряків, які були знайдені і підняті на поверхню наприкінці квітня. Зараз в Гонконзі знаходиться група співробітників "Черноморнафтогаза", які після проведення ідентифікації організовуватимуть повернення тіл загиблих членів екіпажа судна на батьківщину. Як повідомили в прес-службі Мінтрансу України, ідентифікація тіл моряків триває, і після закінчення її всі тіла будуть доставлені до Сімферополя. Терміни уточнити поки неможливо, повідомляє NEWSru.ua.
Коментарі