середа, 02 червня 2010 14:45

Дніпропетровські трамваї вбивають людей

Міська влада Дніпропетровська має намір знищити електротранспорт на догоду приватним перевізникам та власникам маршрутних таксі. З такою заявою виступили декілька дніпропетровських політиків, експертів та представників громадських організацій. На їхню думку ситуація в галузі дійшла до критичної точки, коли 27 травня зійшов з рейок і зіткнувся з деревом трамвай з двох вагонів маршруту N 1, в якому знаходилося 65 пасажирів. У результаті аварії постраждало 17 чоловік. Одна з постраждалих згодом від отриманих травм померла.

За словами в.о. директора МКП "Дніпропетровський електротранспорт" Володимира Карпенка, очолюване ним підприємство знаходиться в глибокій кризі і його давно пора "виносити вперед ногами". "Ми отримали 4 тролейбуси в 2007 році і 4 - у 2008-му. Трамваї останній раз ми отримували в 2004 році. Назвати ці 28 машин новими буде неправильно - це техніка з Німеччини, що була вже в експлуатації . Там ці машини зняли з експлуатації, натомість у нас ці трамваї на сьогодні - найкращі. Вони працюють на маршруті N 1. Відтоді в депо не надходило жодного нового трамвая ", - відзначив Володимира Карпенко. Погіршує ситуацію багатомісячна заборгованість по зарплаті перед співробітниками галузі. А аварія, що відбулася 27 травня, виявила катастрофічний рівень зношеності колії, зазначив В. Карпенко.

У доведенні міського електротранспорту до критичного стану експерти і політики звинувачують міську владу. В першу чергу депутата Дніпропетровської міськради, лідера громадської організації "Громадська сила" Загіда Краснова, який діє з мовчазної згоди дніпропетровського міського голови Івана Куліченка. Координатор громадської організації ГРАД Андрій Денисенко вбачає основну причину проблем з елетротранспортом в потужному лобі власників маршрутних таксі серед депутатської більшості Дніпропетровської міськради. "Я маю на увазі депутата Ігоря Сухова і цілий ряд депутатів, підконтрольних керівнику більшості в міськраді Загіду Краснову. Протягом ряду років проводилася політика недофінансування МКП" Дніпропетровський електротранспорт ". Давайте називати речі своїми іменами. Краснов і Куліченко зробили все, щоб протягом останніх років "пустити під ніж" міський електротранспорт разом з його рухомим складом та інфраструктурою ", - упевнений Андрій Денисенко.

На сьогоднішній день у дніпропетровців просто немає альтернативи маршрутним таксі, які є фактично монополістами у сфері міських громадських перевезень. На думку депутата Дніпропетровської міськради Ігоря Кучіна, причина жалюгідного стану міських трамваїв і тролейбусів криється в некомпетентності і безгосподарності чиновників Дніпропетровської міськради. Політик вважає, що для зміни ситуації необхідно змінити сам принцип управління транспортними потоками в місті. "Ситуація, коли городяни не мають можливості вибору, яким видом транспорту користуватися, неприпустима. Управлінню транспорту та зв'язку Дніпропетровської міської ради треба створити транспортну мережу таким чином, щоб у центрі міста маршрути трамваїв, тролейбусів та маршрутних таксі були розведені. Це дозволило б зменшити кількість пробок у центрі міста і дало б можливість МКП "Дніпропетровський електротранспорт" самостійно заробляти ", - заявив Ігор Кучин.

При цьому Андрій Денисенко впевнений, що слабкий менеджмент управління транспорту і зв'язку - це результат політичної волі керівників більшості в міськраді. "Кадри, які вирішують все - це Загід Краснов і його команда, об'єднана в" Громадський силі ". Ми повинні розуміти, що така маршрутна мережа та постійне зменшення кількості тролейбусів і трамваїв на вулицях міста - це добре продумана політика знищення міського електротранспорту на благо приватним перевізникам і їхньому лобі в Дніпропетровській міськраді ", - сказав Андрій Денисенко.

Як раніше повідомляла ІА "НОВИЙ МІСТ", 12 травня співробітники МКП "Дніпропетровський електротранспорт" вийшли на мітинг під стіни Дніпропетровської міськради з вимогою погасити заборгованість по заробітній платі, яка на той момент становила майже 20 млн грн.

Зараз ви читаєте новину «Дніпропетровські трамваї вбивають людей». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути