Столична влада має намір заморозити будівництво практично усіх нових транспортних проектів, старт яких було заплановано на 2009 рік.
Через недофінансування міського бюджету ледь вистачає коштів, щоб закінчити вже розпочаті масштабні проекти - реконструкцію Московської площі і спорудження метро на Теремки.
У 2009 році мерія планувала почати роботи із реалізації таких проектів, таких як будівництво розв"язок на Поштовій площі, проспекті Возз"єднання (біля лівобережного з"їзду із моста Патона), Ленінградській і Харківській площах, Привокзальній площі Дарницького вокзалу, а також реконструкцію Жулянського і Шулявського шляхопроводів. За попередніми оцінками чиновників, від деяких проектів доведеться взагалі відмовитися, ще частину законсервувати до кращих часів.
Як розповіли в Головному управлінні транспорту КМДА, щоб реалізувати всі ці програми, на транспортні цілі міста в бюджеті 2009 року необхідно передбачити близько 7 млрд грн. Близько третини цих коштів планувалося направити на будівництво підземки, придбання рухомого складу для неї, поточний ремонт доріг, закупівлю і ремонт наземного комунального транспорту, компенсацію різниці в тарифах на проїзд КП Київський метрополітен і Київпастрансу й т. п. І лише решту грошей передбачалося пустити на зведення нових розв"язок.
"Ми подали заявку в Головне фінансове управління на цю суму. Але нам відповіли, що більше 4 млрд грн. ми навряд чи отримаємо", - сказав перший заступник начальника ГУ транспорту та зв"язку Василь Шпильовий.
На останньому засіданні транспортної комісії міськради постало питання про визначення пріоритетів. На думку депутатів, в першу чергу необхідно завершити як мінімум наполовину реалізовані проекти реконструкції Московської площі, розв"язки біля нового Гаванського мосту і будівництва трьох станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії метро убік Теремків. На дані цілі знадобиться близько 2 млрд грн, а це приблизно половина всього транспортного бюджету на нинішній рік.
Решта 2 млрд підуть на закупівлю нових вагонів для підземного і наземного транспорту, поточний ремонт доріг, спорудження метро на Троєщину.
Однак, заступник директора КП Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Микола Васильцов заявив, що згідно із проектом Програми соціально-економічного та культурного розвитку на 2009 рік озвучених коштів цілком вистачить майже на все, що запланувало місто.
"Роботи вестимуться в повному обсязі і на Ленінградській площі, і на проспекті Возз"єднання. Щоправда, з Поштовою площею, швидше за все, доведеться трохи почекати, а також трохи скоротити витрати на проектування нових розв"язок", - повідомив він.
Нагадаємо, в грудні Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва заявила про початок реконструкції транспортної розв"язки на Ленінградській площі, повідомляє Корреспондент.net
Коментарі