Так ім"я Anna (Енна) переінакшується на An (Ен), Connor (Коннор) - на Conna (Конна), а в імені Laura (Лора) замість поєднання "au", що дає звук "о", використовується просто буква "о".
Через економію букв на письмі шість новонароджених були названі Cam"ron (Камрон) замість Камерон (Cameron). Втім, як відзначає TheDaily Mail, манія перекручувати імена і придумування нових охопила не тільки Великобританію.
Власті Нової Зеландії офіційно відмовили подружній парі, яка мала намір назвати свого сина 4realSuperman (Справжній Супермен). Батькам сказали, що цифри в іменах використовувати не можна, і дитині було залишено лише друге ім"я - власне Супермен.
Для імен своїх дітей батьки почали активно використовувати знамениті товарні бренди, наприклад Ікея (Ikea) для дівчаток або Мое для хлопчиків на честь шампанська Moet & Chandon.
Інші батьки менш вередливі і замість відомих марок іменують дітей просто: Паприка, Карамель і Бембі (останнє на честь марки улюбленого печива).
Зустрічаються і складені імена-абревіатури, як наприклад Tame (Тейм). Дане ім"я містить в собі ціле словосполучення "The Appleof MyEye" - "Зіниця ока мого".
Популярні сталі імена - назви географічних місць, де дитина була зачата. Моду ввело "зоряне" подружжя Девід і Вікторія Бекхем, що назвали свого сина Бруклін.
Фахівці відзначають, що на подібні вишукування батьки йдуть для того, щоб їхнє чадо виділялося з натовпу. Що стосується імен-скорочень і імен, що прийшли з інтернет-сленгу, то тут причина може бути прозаїчнішою.
Як відзначив президент Асоціації керівників шкіл і коледжів Великобританії Джон Данфорд, нові імена в незвичайному написанні виникають тому, що батьки елементарно неписьменні або недбалі, пише британська TheDaily Mail.
Коментарі